Läker tiden alla sår?

Idag har varit en sån dag där jag verkligen skulle viljat haft egenskapen att få veta vad andra människor tycker och tänker. Fast hellre att inte ha den egenskapen alls än att ha den jämt tror jag. Eller varför inte att få vara en annan människa för en dag och se hur personen ser allt från sina ögon. Så har väl alla tänk nån gång?

Försöker plugga men det går inte, är alldeles för trött och omotiverad. Plus att jag längtar så mycket efter helgen med :) 
 
Alexandra och jag var flitiga idag, gick och tränade på gymmet efter skolan. Det gick bra trots att vi var trötta haha men jag är nöjd! Kommer nog känna av den berömda träningsvärken i morgon tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0