I know what it's like to be kicked down forced to fight

Funderade hur jag skulle orka plugga när jag kom hem från skolan. Nu är det löst... somnade i soffan! Fast nu är jag ännu tröttare plus att allt blev stressigt. Nu känner jag att jag är inne i "det" igen, så som det var i våras innan sommarlovet, lite av den där stressen.
Har engelska och prov i kursen Människor socialt & kulturellt i morgon.. Ska åka i väg till stallet och rida en sväng... som jag sett fram emot hela daaaaaan! Så jag skiter i hur provet går, om jag hinner plugga eller inte, jag ska ta mig till stallet. Plus att pappa kom och bad mig skriva några fakturor till i morgon (hjälper han med det i sitt företag). Sen får jag inte missa idol i kväll heller! Okej, bästa att lyfta mig från soffan och ta tag i allt nu. :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Rensade igenom lite gamla videoklipp på hårddisken och såg en video på dig och mig när jag var nere hos dig haha :D Det var kul att vara vän med dig så länge det varade :)

2011-09-06 @ 19:28:58
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0