If there ever comes a day we can't be together , keep me in your heart, I'll stay there forever

Snart är även den här skolveckan avklarad! I morgon har jag en lektion mellan kl 10 och 11 bara, perfekt fredag. Snart höstlov med... Skulle vilja hitta på något roligt då men kommer inte på vad. Tacksam för förslag!

Efter idol kommer Jonas hit så ska gå och möta han på stationen i mörkret. I lördags hade vi varit tillsammans i tre månader. Vi hade en jättebra helg och bara va! För ett år sen kände jag honom inte ens och jag tror inte ens jag hade lagt märket till honom i skolan. Ångrar inte en sekund att jag lärt känna honom. Haha töntigt kanske men jag tror på ödet mellan Jonas och mig. Eller alltså det känns som om det var meningen att vi skulle lära känna varann. Även att vi inte har lika intressen eller vad man ska säga så är det endå något som gör att vi har så himla kul ihop! Men jag vet inte, det kanske bara är positivt att inte ha för lika intressen? 
Hur som helst... Det är underbart att vara kär! ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

Är SÅÅÅÅ glad för din skull vännen!

Självklart är det kanon med olika intressen, då är man liksom bra på olika saker heh :)

Stora kramar <3

2011-09-29 @ 20:46:52
URL: http://adiaryofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0