Jaha nähe..

Vad säger ni om att jag ska blogga lite igen? Det var ju ett tag sen... ;)
Har hört från både den ena o den andra att jag kanske ska ta upp bloggandet lite granna.

Har funderat på om jag ska starta en helt ny blogg och liksom börja om men jag väntar lite med det... fortsätter med den gamla vanliga ett tag till!

Sen jag skrev sist i bloggen närmare bestämt nästan en och en halv månad sen har det hänt en hel del i mitt liv. Det har ju hunnit vara jul, nyår, jullov, skola o allt som hör till! Påtal om jul hade jag en av de bästa jular (säger man så?) nånsinn, tror jag! Den blev så bra och kan tänka tillbaka på julen och vara nöjd och glad. För övrigt då..? Jo det mesta är som vanligt... :)

Nu är jag inne i en lektionsfri period från skolan, det är nästa lika med ledigt fast jag går i skolan på måndagar (förmiddagar) och onsdagar (eftermiddagar) i fyra veckor, sen är det sportlov! Har inte hunnit att njuta fullt ut av ledigheten då projektarbetet med Mican är på högvarv! Vårt projektarbete handlar om Unicef. Vårt syfte är att sprida barnkonventionen och göra fler barn och ungdomar medvetna om sina rättigheter. Sverige har trots allt skrivit på barnkonventionen och snaaaaart hoppas vi att barnkonventionen kan bli lag! Hur som helst så ska Mican och jag gå ut till 5 klasser den här veckan och berätta om barnkonventionen och göra en övning om det bland annat. I morgon har vi första två föreläsningarna så ska sätta mig och plugga in lite!

Hörsssss!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

svar: Tack så mycket! Jag trivs 10000 gånger mer i kort hår än långt :)

2012-01-30 @ 20:23:00
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0