I was wrong.

Ja, jag hade visst fel. Senast jag bloggade skrev jag sol och påsklov. Nope, not true anymore.
Nu är det tydligen regn och påsklov som gäller. Tråkigt men man får leva med det :)

Jag sitter här och gör om min design till bloggen. Men det är skit svårt. Ingen som vill hjälpa?
Om jag hade varit proffs på photoshop hade du ju inte vart nått problem... Men nu är jag ju inte proffs på allt.

Nu har Johan släppt sin första singel Emma-Lee, måste bara nämna det eftersom han kommer här ifrån där ja bor typ.
Så därför måste jag väl visa nya låten.. men ni vet ju vem som fortfarande är KUNG?! Jag behöver väl inte påminna er va?
 

Kolla in det här klippet, helt sjuk! Jag fattar inte vad alla gråter för? Jag tror jag skrattar ihäl mig,
han typ stammar  fram orden xD haha... Stackarn...
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Emma

den låten är bäst :D

2009-04-08 @ 22:46:34
URL: http://emaaaas.blogg.se/
Postat av: Mican

Gillar låten ;)

2009-04-08 @ 22:48:08
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0