"Skolan går som en dans"

Hahaha, det är faktiskt sant. Jag ska berätta allt från början.

Så här är det, Jag Patricia och Mican kände att skolan börjar bli så jobbigt tråkig så det var dax att liva upp stämningen med lite dans.. och ja visst det gjorde vi. Vi gjorde väl mer eller mindre bort oss idag men inte inför hela skolan utan för sånna som gick förbi och kanske 10 personer från olika nior, inte så farligt alltså... Vi stod ute i korridoren och dansade lite. Kan ju säga att det inte är likt mig men när skolan är så tråkig så den blir rolig har det hänt något, allvarligt.

En Kung fu dans livade upp stämningen på några sekunder! Självklart blire filmbevis nedan.
Det roliga är att i början ungefär när det har gått 0:27 ska vi göra den berömda Kung fu sparken och Mican råkar sparka till mig på rumpan. Allt var helt oplanerat och trötta som vi var kunde vi inte sluta skratta åt det.
Hahaha... det var så klockren spark asså ;) Tyvärr tror jag inte att du tycker den är lika rolig som jag tycker men vill du se mig göra en ful dans så kolla absolut in videon. Måste säga en sak till... vi hade inte förberätt nånting förutom att den berömta Kung fu sparken skulle vara med (men inte i min rumpa!)....

Så varsågod här kommer videon!  HÖJ VOLYMEN, det blir roligare då!



Den här videon måste jag tipsa om! Det är Beyonce när hon sjunger låten "Crazy in love" live.
Men om ni inte vill se hela borde ni spola fram till 3:09 där sjunger hon lite av låten Crazy en annan mycket bra låt!
Hon har verkligen en så bra röst!



Nästa gång lär vi in Beyonces dans dårå ;) hahaa...
/Ellan 

Kommentarer
Postat av: Marielle

hahaha, shiit. Ni verkar ju va väldigt crazyXD

2009-04-22 @ 21:45:43
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: Lottie

"Titta mamma,det är ju Ellan! Ellan!! ELLAAAAAN!! Mamma, varför hör inte Ellan mej?

"Tycker du det är bra?"

"Mmmjaa..näe..jag tror vi tittar på Mamma Mu istället..."

hälsningar Julia

2009-04-24 @ 11:16:09
Postat av: Eva "Chatou"

Alla har vi dålda talanger :)Fin blogg du har!

2009-04-28 @ 20:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0