JP vs KB - lätt val!

Som jag skrev i förra inlägget.... det händer verkligen mycket nu och egentligen skulle jag vilja dela på mig så halva jag skulle kunna göra vad jag ville och andra halvan typ sova och vila ut mig. Men förresten jag skulle vilja dela på mig ännu en gång, så den tredje halvan kunde gå i skolan. Vad tror ni om det? Isn't it possible?

Men en annan sak nu då...
Vad tror ni jag väljer?

JP eller KB

Nu fattar ni väl vad JP och KB står för va? ;)

På lördag kommer Kungen till town
Kevin kommer att vara med på en modeshow i Linköping. Jag kommer nog gå o kolla klockan 12 tror ja.

Sen så vare ju så här att Johan kommer till Motala klockan 13. Men det känns ju inte som jag jag behöver fundera på vad jag väljer. 

KB så klart! ;)   

Lite sen med infon men 15 augusti kommer Johan och Måns Zelmerlöw uppträda i Kungsträdgården i Linköping.

Nehe, nu ska jag nog inte skriv mer.
Eller jo jag fick ett omtänksamt sms idag det bland annat stod "Stackare som är skoltrött, det är inte kul. Du får trösta dig med att det snart är sommarlov, bara 1½ månad :)" Du vet vem du är. You mean a lot to me.

God natt på er folket!
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Marielle

Fy för Johan även om Emma-Lee är lite bra..



Kevin är BÄST! The One liksom.. för mig iaf;)

2009-04-22 @ 14:17:17
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0