Va du påskkärring idag?

Det var inte jag i alla fall. Jag kommer ihåg för några år sen då jag och Emma var påskkärringar (fult ord va?) när vi var små. Då gick vi hemma i Mantorp och tiggde godis... haha... om jag inte minns helt fel så vågade vi inte gå till så många utan det slutade med att vi gick hem till hennes farmor och fick godis där. Minnen asså.
Men det känns inte som om det är så vanligt med påskkärringar längre? Eller har jag fel?
I morron är det lååååååååååååååååååååångfredagen. Hoppas dagen bli lång, kanske man kan lägga till några extra timmar på dygnet i morron?

/Ellan

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHHAHA !

MEn du, vart ska du ta vägen ;o vadå flytta ?!

2009-04-10 @ 10:43:22
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Anton Gold

Hej, jag hittade testet på Facebook. så du kan gå in där och söka.

Ha en superbra dag. vi hörs nog.

2009-04-10 @ 11:40:51
URL: http://anton-g.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0