Ännu fler bra dagar!

Är lite efter här med bloggningen men nu kommer jag ikapp med dagarna...
Söndag, åkte på dressyr tävling med Lottie. Riktigt lyckad och rolig dag! Hon är verkligen duktig och äntligen visades det i resultatet också. Hon red två klasser som i den ena slutade med fjärdeplacering och finfin rosett och i andra klassen precis utan för placering, en femteplats. Super kul! :)

Igår Måndag, stallet på morgonen och sen stan med Mican. Var inne i stan hela dagen o hittade lite bland annat ett par Jeans från BikBok (kolla bilden).


Mican och jag åt på nya stället inne på Gallerian Leo, gu vad gott det var! Rekommenderas starkt kan jag säga. Avslutade dagen med en god smoothie på Naked Juicebar. Har nog aldrig smakat en så god smoothie... Min hette Coco Sunshine och i den var de; mango, banan, kokosmjölk, vanlijyohurt, annanas, apelsin och is. Åh vad god!

/Ellan

Kommentarer
Postat av: Mikaela

me like smoothies<3:)

2009-08-11 @ 14:16:00
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Sessan ♥ (Jenna)

snygga jeans :)

2009-08-11 @ 16:12:17
URL: http://ensessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0