En av de längre dagarna i skolan.... nånsinn!

Lång dag... var i skolan mellan typ 08.00 och 18.30. Var på Unicef möte, det blir nog en Unicef grupp i Mjöllat! Häftigt!
I morn blir det också en lång dag, efter skolan blire Freja och sen tillbax till skolan för o åka till gamla Linköping på julmarkand med BF och OP. Det börjar bli vinter nu... Vi har minus grader ute :) Men vintern är välkommen... en månad iaf... sen kan sommaren komma :) That's my opinion.

Påtal om skolan så tappade ja bort mina nycklar idag.. det var läskigt, men det konstiga var att ja inte fick panik. Jag hade inga skor på mig (de var i skåpet) så ja kunde inte gå ut eller nått! Med mobilen i hande och en förvirrad Freja brevid så hittade vi ju nycklarna till slut... Zeinab hade dom i sin jacka. Punkt.

Nej en sak till... i morron ska jag till tandläkaren halv 8 (tidigt!!). De ville att ja skulle komma in och kolla stygnen i munnen. När tandläkarn ringde frågade hon hur det var efter operationen... aa operation kanske låter lite väl... men det gjorde ont som en operation. Intresseflagg!  

Nu mot duschen! Bye jinstemgħu forsi għada :)
/Ellan



GRATTIS Lottie på födelsedagen! <3
Älskar den där bilden...



Kommentarer
Postat av: freja

förvirrad ? neeej , jag hade läget under kontroll!

2009-12-01 @ 22:04:57
URL: http://frejaaus.blogg.se/
Postat av: Michelle D.J.

Jag älskar julmarknaden i gamla =) Vi åkte dit idag på elevens val.. Grymt mysigt, men tomten var fett läskig :S X)

2009-12-02 @ 17:53:30
URL: http://tusenleenden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0