You’re the perfect lullaby

Gudars vad fort dagen har gått! Freja och Jag var i stan och kollade mellandagsrean :) Jag köpte en tröja, en halsduk och ett par vantar. Fast inget av de var på rean dock.
Nu sitter jag här i sängen med min chillardator och har betämmt mig för att inte somna halv fyra idag... Tycker ni inte de låter som en bra idé..? 

I morrn ska ja ägna dagen till att packa och se va jag behöver ha med mig till Mikaela. Det ska bli kul att träffa henne igen men lite läskigt att åka så långt själv. ;)

Tack för idag Frejuus :')<3
Godnatt,
/Ellan


Kommentarer
Postat av: freja

Sv: tack sjäälv! :D <3 du kan vara sweet din buse ;)

nej då , det ska ja inte (a)

älskar dig bästa Ellan <3!

2009-12-28 @ 01:34:20
URL: http://frejaaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0