En grymt bra dag i stockholm

Sitter på bussen på väg hem från stockholm nu...
Tack swebuss för att ni har trådlöst internet på bussen.. Så ja kan blogga!
Gick upp vid 6 i morse, åt frukost, gjorde iordning mig och packade det sista. Åkte in till stan för o ta bussen där i från till stockholmo. Tre timmar på bussen gick fortare än va ja trodde.. Så 5 timmar till Mikaela efter jul ska ja nog fixa ;)
När ja kom fram till bussterminalen stod Mikaela där o väntade. Blev då påmind hur mkt jag saknat henne. Innan vi gick till göta lejon tog vi tunnelbanan till medborgarplatsen och gick in i smyckesaffären cocoo. Ni vet cocoo.se (som har reklam på min blogg till vänster). Snacka om snygga smycken. Har ju beställt där ifrån några gånger o alltid varit super nöjd. Har nu sett hon "cocoo" och de flesta smyckena in real life!
Efter gick vi till göta lejon för att kolla på kevins musikal, High School Musical. Jag tycker det syndes att han blivit säkrare i rollen som Troy om man jämför med när jag o Mikaela var o såg premiären. Men kanske inte så konstigt va? ;) Bästa platserna hade vi! Första raden, längst fram i mitten, snacka om att man såg bra! Kevin visste att vi skulle komma o kolla så han tittade på oss några gånger o log. Så gulligt!

Aj nu får ja snart skrivkramp...

Efter föreställningen kom Kevin o hämtade oss så vi hängde med backstage. Vi gav han guldblommor som Mikaela hade med sig och sen gav vi honom lite mer saker.. Bland annat så fick han två par nya örhängen. Han blev jätteglad o sa att han ville verkligen ha nya. Så vi kände att presentera var sketa bra ;D
Där emot o säga hej då är hemskt. Kramade honom flera gånger o typ tårarna började komma när vi skulle säga hej då. Jag kramade honom ännu en gång och sen gick vi. Han är alltid så tacksam!! Har åkt i bussen en timma nu.. Fällde en tår när jag sen sa hej då till Mikaela på centralen... Men det är redan bestämt nästa gång vi ska ses o de känns bra! :)
Nu har jag skrivkramp! Sitter liksom o skriver från mobilen (a)

Skrev bara lite kort nu endå.. Men i morn lägger jag in någon bild från dagen o kanske skriver lite mer!

I ipoden spelas just nu god must have spent a little more time on you. Så jäkla fin låt! Lyssna på den, det är NSYNC som sjunger, gammal men damn så fin!

Tack för en grymt bra o overklig dag, Mikaela Berninge <3
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Marielle

Visste ni innan att ni skulle få träffa han backstage?:O

2009-12-05 @ 19:11:47
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: Mikaela

bästa dagen i hela december ;) kommer alltid minnas denna crazy dag<333

2009-12-05 @ 21:59:59
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0