En helg i sthlm med M!

Snackat om att jag har längtat efter den här helgen! Stockholm med Mican. Ger mig minnen från i somras... Asså vilken sommar vi hade om man tänker efter... Levde livet :) Och nu i helgen är de dax igen ;) För första gången för oss.... Idolfinalen! Känner på mig att de kommer bli overkligt. Jag har varit i globen förut o de är coolt. Men idol är ju bara nått man sett på tv, men nu i morn, in real life!

 
Bild från google... så här såg globen ut förra året.... ni vet... då Kevin vann...


2008 kommer alltid vara bäst!

Btw, vi stannar i sthlm hela helgen! wohoo! På lördag blir de shopping, we love it!

Nu ska ja packa lite till.. sen sova.
Ha de bäst i helgen alla!
/Ellan


Vill ni se nått kul?
Det är de här Alex och Linus gör på samhällskunskapen... hahaha ;D Dom är crazy!


Kommentarer
Postat av: Mican

sommaren 09 (L)(L)(L)

2009-12-10 @ 22:54:15
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0