Jag älskar att stressa och plugga inför prov

Kan väl säga att rubriken stämmer om man byter ut älskar mot hatar.

I morron har jag prov i Barn, Kultur & Fritidsverksamhet... sitter nu o läser om Barnomsorg på obekväm arbetstid... Asså jag har aldrig hört om de! Så här står de: Barnomsorg på obekväm arbetstid, som är till för familjer där föräldrarna arbetar nattetid, helger eller i skift. Barnen får gå dit och sova, eller också kommer en barnvådare hem till dem medan föräldrarna är på sin arbetsplats. Om jag hade barn och jobbade på "obekväm arbetstid" skulle ja nog aldrig våga att de kom nån som man inte visste var hem till en o såg till barnen. Crazy asså...

Känns som om ja kan lika lite som om ja aldrig hade läst häftet (som vi har prov på). Kan du nått om barnomsog, socialtjänstlagen, skolbarnomsorg eller typ varför det heter barnomsorg och inte barnpassning? Messa mig vid klockan 15, provet börjar då. HJÄLP uppskattas ;)

Nån som hört den här låten?


Tack gumman för att du visa den för mig, den är grymt bra! <3
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Michelle D.J.

Mina syskon gick på ett sånt dagis där de hade öppet dygnet runt. Det fanns typ våningsängar och spjälsängar i två av rummen.. Wierd! Men aja, mina syskon gick bara på dagarna ;) <3

2009-12-10 @ 16:27:10
URL: http://tusenleenden.blogg.se/
Postat av: freja

Ellinor Staaf, you rule! <3

2009-12-10 @ 16:32:56
URL: http://frejaaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0