Kan man sova i 100 km/h o sen bli jättepigg?

Skolan idag va bra fast ja kunde inte koncentrera mig... asså var så himla trött. Grupparbetet gick inte så bra.. eller jo fast inte på svenskan. Som sagt koncentrerade mig inte, förlåt till er i gruppen! Satt vid en data och hade mitt USB med mig... alltså hade ja lite videos (heter de så?) på Kevin. Jag kollade på Kevin i stället för och skriva om en tonåring. Han är ju för bra asså...
Lunchen va bra och mkt goo! Fast jag åt inte i skolan så inte så konstogt att den va god. Cyklade till Gusto med Freja, Hanan, Jeff och Zeinab. Lasange vare här! Sjutsade Hanan på cykeln... jag råkade köra in lite i ett staket på en bro.. stackars henne, tror inte hon vill åka med mig mer.. Lyckades köra in i Jeff o Freja med. Men de gör inget :D

I kväll måste ja hinna;
- Baka en kladdkaka
- Prata med Mikaela... får äntligen träffa henne i morn.. <3
- Packa allt till i morn (STHLM <3)
- Kolla på idol
- Veta vad ja ska ha på mig i morn..
- Duscha
- Äta lite godis
- Blogga "veckans...."
- Ladda mobilen
- Tömma kameran
- Lägga in mer musik i ipoden och ladda den
- Sms-boma F.

sen (om ja inte glömt nått) SOVA!  
/Ellan

Kommentarer
Postat av: freja

haha "- Sms-boma F."

lol på dig :D <3

2009-12-05 @ 00:07:52
URL: http://frejaaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0