Ointressant men betydelsefullt för mig

Har kanske inte vart på topp humör idag... I morse hade ja värsta huvudvärken. Det va hemskt och det kändes som om ja skulle spy. Frågade de flesta om de hade en liten j*vla huvudvärks tablett. Sorry om ja var otrevlig mot nån men ja blev så besviken på skolsyrran att hon inte är där när man behöver henne, så inget illa menat. La mig ner på en bänk i skolan... ja brukar må bättre när ja lägger mig ner och nja det hjälpte inte men sen. Sen kom räddaren i nöden. Mican hade 2 panodil till mig, 1000-tack gummsan! <3 
Fick också massa vatten o dricka av Freja, det var schysst. Det spelar ingen roll hur man mår egentligen... är man med Freja mår man alltid bra. Ja kan va arg o tjurig, men när man är med henne är man endå glad. Sjukt va? Säger man hur de är, även om de bara handlar om en skit sak så bryr hon sig. Ja är grymt glad för att den där bruden finns.
Därför ska ja va schysst mot henne i morn. Åker hem till henne o ska fixa frukost innan skolan! Pannkakor blire :)<3

Var på Unicef möte efter skolan idag.... Tog tåget hem sen. Åt och satte mig här. Läste lite på FB och vissa saker blir ja rätt irriterad över.. men a ja, bullshit... Tänkte ja skulle skriva ett sånt där argt (och larvigt) inlägg här tills ja såg att jag hade fått en kommentar och gick in på dens blogg... Då blev ja värsta glad och ändrade mig!! Tack Michelle <3 Vi har inte setts sen i somras va? Trädgårdsföreningen den kvällen? Glad blev ja i alla fall! :)

Är stressad över skoluppgifter o prov som vanligt annars mår jag rätt bra nu :)

Lördags va skit kul när jag fick träffa Mikaela. Kanske att vi ser varann på fredag.. ? när Mican och jag ska på idolfinalen i globen <3

I morron efter skolan åker ja direkt till stan och ska shoppa lite kläder till fredan, wihiii!

PUSS!
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vi SKA ses!<3

2009-12-07 @ 21:06:27
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Michelle D.J.

En sann rad: "du bryr dig om andra och ger alla en chans" Jag menade att du vågade säga hej och prata med mig även om du inte visste vem jag var riktigt.. Det är verkligen att ge någon en ärlig chans. :) <3



Japp, 12 Juni i trädgårds sågs vi senast! Eller säger man sågs? ^^

2009-12-08 @ 19:06:28
URL: http://tusenleenden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0