Allahjärtansdag - Norrköping

14 februari, ännu ett datum som lagras på minnet.
Mican, Emma, Amanda och Jag tog tåget till Norrköping på förmiddan. Åkte spårvagn till Linden - köpcentrummet. Vi gick o väntade på Made in Sweden som hade sin första turné där. Laila Bagge, Janet Leon och Kim Fransson kom efter ett tag och sjöng! :) Asså dom var verkligen duktiga (Laila sjöng inte). Det var häftigt att se dom live! :)

I stället för att jag skriver om allt den dagen så laddar jag upp lite bilder!!
(mitt bloggnamn står på bilderna om du inte förstår att det är copyright,
ta inga bilder).


Rasmus & Laila.....                                  Kim & Laila.....                                         Janet & Laila...

Laila  (förvånad ;)                                       Kim    (glad)                                            Janet    (glaaaaad!!)
                                   
  Jag & Laila  Bagge :)  (Ni skulle ha                                     Jag & Laila igen, crazy picture :)
  sett hur smal hon var, hon va jättetrevlig)                                (OBS, hennes idé!)
                                   
                   Kim, Jag & Janet                                                                Kim & hans singel "KIM"
                                                                                                       (eller min är den ju, jag har ju köpt den,
                                                                                                        ja köpte Janets också :)  ).   

Hahah, nya gänget dåh ;D



Och nu ska ja avsluta med den här bilden...

Efter som att det är Emma som har tagit bilden så är det Mican, Jag &
Amanda på bilden. Det är även emmas bloggadress på bilden!


Det finns ett exklusivt videoklipp på Amandas blogg där vi filmar med
Janet.

Det va nog allt ;D
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha va roligt det ser ut att va

Laila är rätt så rolig på den grimasbilden, att hon kom på den idén



Vädligt fina bilder och såg i Janets blogg att du fanns där med. Skooj:)



2009-02-16 @ 10:59:42
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: Anonym

Dagen! Kim och Janet har kollat bloggar muahha

2009-02-16 @ 12:55:38
Postat av: Mican

vad e väckans goa sak?????? ska du inte lägga upp en sån varje vecka??

2009-02-16 @ 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0