Saturday.

Nu har jag bloggat på en annan blogg också.. men den är inte min. Jag "listade" ut lösenordet. Nej nu skojjar jag bara. Jag har gjort en blogg åt Mican. Finally! :) Men hon vet inget än. Eller jo hon vet att jag har gjort en blogg men hon vet inte vad den heter o så vidare.... Ska hem till Emma om nån timma och då träffar jag Mican där.. så om jag har tur kan jag sno Emmas dator och visa henne sin blogg! Ska bli spännande och se vad hon tycker!

Idag sov jag inte så länge. Men jag var pigg när jag vaknade. Jag åkte till stallet vid 10.30 för idag vare dax för ännu en trevlig Monica-träning. Lottie tog med sin häst och det var dax för ett dressyrpass. Lasse (hennes häst) var lite ovillig idag men jag tycker Lottie är duktig som kämpar. Och jag hoppas hon orkar fortsätta kämpa! :) För både hon och jag vet att vi kommer se resultat, det gjorde vi i alla fall förra hösten! Den här vintern och lite av förra hösten var verkligen en jobbig tid jag hoppas att det blir bättre med allt... då menar jag verkligen allt! Jag har sagt det förut, men om man fick möjligheten så skulle jag vilja backa tillbaka tiden för att slippa allt som varit jobbit. Att bara få ändra på vissa saker. Men eftersom den möjligheten inte finns så måste man se framåt. Det är jobbit men I have no choise.

I kväll hem till Emma med lite folk och äta och kolla första delfinalen i Melodifestivalen, det blir najs! :)

Nu är kladdkakan (som jag ska ta med) i ugnen. Jag är jätteorolig, tänk om den inte bli bra. Please don't kill me then. Nä, nu ska jag gå o kolla till den!

/Ellan


Kommentarer
Postat av: Emma

VArför skulle den inte bli bra? :)

2009-02-07 @ 18:15:44
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ha så kul! Jag ska med titta på Mello

2009-02-07 @ 18:36:05
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: anonym

Ha rolig

2009-02-07 @ 18:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0