...

Nu är klockan alldeles för mycket igen... too late too sit here and blogga! (Hoppas you like my Svenglish).
Idag har vi gjort Nationellt prov i Svenska, det var läsförståelse delen... en av mina sämsta egenskaper. Att läsa en text och sedan komma ihåg vad man har läst och sedan skriva ner det och formulera skiten på rätt sätt OCH dessutom svara på det dom frågar efter! No ma thang...  Om exakt 13 minuter är det onsdag... det gör mig stressad över att veta att jag borde gå o lägga mig. Haha, detta feel intresting for ya ;D
Det bästa idag var mattelektionen! Emma & jag har typ idol-time eller nått då, vi räknar verkligen ingenting mot vad de andra gör... men konstigt nog så kommer vi inte efter i boken... Do not understand... men så äre! :)
Efter skolan idag har jag vart en sväng till stallet och sen suttit här med So-boken under näsan och pluggat...

Later...
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår inte heller hur vi kan vara på samma ställe som dom andra som räknar och räknar hela lektionerna!

2009-02-04 @ 17:45:08
URL: http://emmayngve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0