Funkar inte.


Haha, idag passar den här bilden :)

Nu är det typ tredje gången jag skriver om det här inlägget. Internet är jätteseeegt idag och dvd:n är också jätteseeeeeg idag. Varför vill det inte funka?
Det va så här att jag skulle sätta mig här vid datorn o kolla lite bloggar som jag följer.. men jag upptäcker att internet är segt och det tar typ jättelåååång tid innan en sida visas. Så då satte jag på idoldvd:n för att få lite musik. Men då när jag skulle bläddra förbi vissa idoler som jag inte orkade lyssna på (ex Lars) så stannar hela bilden upp på tv:n och inget vill fungera längre. Det fanns liksom inget o göra så jag drog ur sladden. Efter det gjorde ja samma sak igen och det hände igen! Jag blev inte arg, jag bara typ skratta åt mig själv (haha, jag mår bra ;)) och nu kan jag tydligen inte bläddra för mkt mellan artisterna så nu sitter jag o lyssnar på varje idol. Just nu spelas Kevin när han sjöng lyssna till ditt hjärta. Den är bra och jag diggar Kevins svenska, den är cool :) Back to the internet. Jo, nått fel är det på internet. Kan det vara Amanda som sitter bakom huset och lånar mitt trådlösa internet? hm..? ;D

I morron är det frilufsdag & teater som gäller istället för skolan. Det kanske blir kul.
/Ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0