Kevin news!

I've got some new things to tell ya...

Det var väl ett tag sen jag skrev om KevinBorg..? Nu måste jag i alla fall visa hur hans kommande album kommer att se ut:




Vad tycker ni? Är det inte snyggt :) Det tycker ja, haha :)
Jag gillar namnet på skivan the beginning, det låter perfekt!
Releas datumet för albumet är 4/3.
(Gör som jag redan har gjort, förbeställ den HÄR och då kan du få den signerad också!)

Kevin kommer släppa en singel till innan hans debut album släpps. Det heter Street Lights. Den har release datum den 18/2 . Jag är förväntansfull och hoppas på något pop/rock eller en bra R&B låt, hellst inte någon seg ballad.. fast jag tror att det spelar ingen roll vad Kevin än sjunger, det låter bra ändå !

More news...

• Enligt ryckten befinner sig Kevin just nu i Los Angeles med sin flickvän Sofia för att spela in en musikvideo. 
     
• Nu i helgen (7/2) åker Kevin upp till Åre och ska va med i Rix Fm i fjällen.

• Kevin åkte ner en plac. i Rix topp 6 klockan 6 nu i kväll. (Hjälp till o rösta på han här)


Härligt med lite kevin-nyheter, haha ;D
"Go´ kväll" xD

/Ellan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0