Kolla här, jag smälter.

Ja ni kan ju själva läsa rubriken... Isn't he hot?!

Kevin make an LA-pose. Jag lånar bilden från hans blogg.
Bilden är från LA, men han har kommit hem i Sverige nu och musikvideon till låten Street Lights var nästan klar skrev han i bloggen. Så nu väntar jag och det ska bli coolt o se hur videon blir, den borde inte bli annat än bäst när han är med i den. 
Okej, nu ska jag inte tjata mer om Kevin, hahah ;) Ja vet att vissa typ, Mican säger att jag jämt skriver om honom så nu byter jag ämne. 

Idag var första vanliga dagen i skolan efter lovet. Det va lite segt men helt okej. Jag hade huvudvärk under hela dagen kan man säga. Men nu orkar jag inte med det längre så i morron ska jag ändra på´t genom o ringa min läkare o fråga vad det är för fel.
Idag var jag inte i stallet. Var hemma och pluggade historia och matte. Det gick bra och jag fick rätt mycket gjort. "Bra jobbat Ellan, nu får du ta en extra godisbit" :) Jag citerade mig själv.
I morron är det vanlig skoldag igen. Jag kommer behöva gå upp extra tidigt  morron för jag duschade nyss (klockan är 23.09) och det innebär att jag ska gå o lägga mig med blött hår det är lika med affro när man vaknar. Jag skulle kunna föna håret men då väcker jag hela familjen typ och mamma mår inte bra och det är inte så snällt o väcka henne då och pappa blir typ tjurig, hahaa. Det är viktig information för er o veta. Nu har jag inget viktigt att dela med mig mer. Så God Natt och ta en titt på Kevin igen, me like him a lot serrö ;D
/Ellan 

Kommentarer
Postat av: mican

men ja kan ju inte va en lika duktig bloggare som dig ju....

2009-02-27 @ 16:25:37
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0