Ingen vanlig dag, det är Sofias födelsedag!

Även om du inte ser detta så vill jag önska Grattis till dej, världens lyckligaste Sofia! Jag läste Sofias blogg nyss, jag är bara så avundsjuk på henne, tänk dig själv att få höra Kevin sjunga på morronen när du vaknar på din födelsedag! Snacka om födelsedagspresent!       (jag fyller snart... om nån undrar..haha)     Men jag är väldigt glad att Sofia tog med honom till Sverige, för vem hade annars anmält honom till Idol 2008, vem hade annars vunnit Idol utan att hänga löst en endaste gång, amaziiiing!!! Hon skrev i sin blogg att hon hade haft en bra födelsedag på stan i Sthlm med sin Kevin och det låter fantastiskt. Jag är så glad för deras skull. Kevin är verkligen speciell, det kan jag faktsikt säga eftersom ja har träffat honom. Och självklart är han speciell på ett bra sätt. Jag tror inte han har några dåliga sidor..? Det måste  jag fråga honom nästa gång jag träffar honom! När nu det blir...

Här är en bild på dom söta:

(bilden är från biopremiären "Män som hatar kvinnor" 16/2).

Grattis igen! :)
/Ellan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0