Dagens...

DAGENS FRISYR: uppsatt

DAGENS HÄNDELSE: Åka till stallet :)

DAGENS PLANER: Ta det lugnt o vila upp mig!

 DAGENS VILL HA: Sommar!

DAGENS SAKNAD: Rätt många faktiskt...

DAGENS ROS: Henrik Palm (Johans brorsa, ni får fråga om ni vill veta vrf)

DAGENS TRÅKIGASTE: Förkyldningen

DAGENS DUMMASTE: Snoret xD 

DAGENS FINASTE: Kevin är fin :)
 
DAGENS KÖP: Inget än så länge...

DAGENS GODIS: Geléhjärtan (från allahjärtansdag)

DAGENS HUMÖR: Typ lite hängig p.g.a förkyldningen.

DAGENS SJUKA: FÖRKYLD!

DAGENS KOMPLIMANG: none ? 

DAGENS KÄRLEK: Medicinen (haha!)

DAGENS LYCKA: Det är svårt att vara positiv när man inte mår så bra, så därför säger jag: Internet funkar! 

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: runt 8:a  :(

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: yes

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG: nej

HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: nej, fårskinnstoffor :)

LÄNGTAR DU MEST TILL: Det är ganska många saker men just nu vill ja bli frisk :) 

KVÄLLENS PROGRAM: House kanske?

Nu ska jag ta mig nått o äta, tror det får bli spagetti o köttfärssås, me like!
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaha okej, vad synd. Krya på dig då :)

Ja men gud ja, pizza är gott! På Lördag kanske, och sen melodifestivalen efter det?

Jag hade det bra på Ikano du, det blev lite nytt smink (:

2009-02-17 @ 14:58:07
URL: http://amandalinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför Henrik Palm ? (:

2009-02-17 @ 17:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0