Idag har ...

Idag har dagen känns rätt låååång för en gångs skull... Vet du varför? Jo för i morron ska jag TRÄFFA KEVIN BORG!!! <3 Jo, det är sant.
Han kommer till mjölby "city" i morron med Alice Svensson (två i idol), Robin Bengtsson och Johan Palm. Jag är super laddad och längtar verkligen! Jag ska in tidigt till Mjölby med Carro & Mican där vi sedan träffar Emma & Amanda. Men innan jag står & väntar på den bästa ska jag köpa en bukett blommor till han! Så nu ligger kameran på laddning också så jag kan ta massa med kort! Jag tror och hoppas det blir ett minne för livet... Men tänk om han inte är så söt som han är på tv och på bilder..? :O Jorå, det är han nog. Hm.. men vad ska jag fråga honom då? Det är kanske sista gången jag träffar honom? Jag har ju redan prata med honom 2 ggr, faktiskt. Eller aa, jag chattade med honom för ett tag sen...
 Kolla chatten HÄR! Jag kan säga att jag blev sjukt glad när han svarade på min fråga! :-)

Idag kan jag berätta att jag har hunnit med mycket! Det blev ingen längre sovmorron i morse för jag och daddy åkte in till stan för & kolla lite grejer till honom. Där efter gick vi till Coop där jag plötsligt och hastigt fick syn på att de hade Idolshopen. Självklart gick ja fram & kollade och jag kunde inte hålla mig. Där fanns en lika dan mössa som Kevin har på X-antal biler. Jag var tvungen & köpa den. Det var halv priset dessutom. Här är Kevin och den rosa idolmössan:
Men jag tror bara det är Kevin som passar i den...:-) 




För så jättefin är den kanske inte.. Haha! (Den ser ut o va röd, men rosa ären!)

Troligtvis hinner jag inte blogga i morron efersom jag ska träffa Kevin, hinna till stallet och så ska jag bort på kvällen. Men jag hoppas att jag kan visa upp en bild på mej och Kevin nästa gång jag bloggar! Nä, nu ska jag plocka fram allt jag ska ha med mig i morron; idolskivan, Kevins singel, mössan... ja det är en hel del ;-) Aaaah, shit jag är värsta laddad, kommer aldrig kunna sova! Jag kan berätta att det är jobbit & tycka om honom, det är stor konkurrens, tyvärr...
Vi hörs!
 /Ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0