Vi ville ju bara uppträda lite...

Har suttit här en stund nu och fixat med designen... Men det är går inte så bra så jag orkar inte fortsätta med det just nu.
Idag ska jag äntligen till stallet igen. Det var verkligen länge sen jag var där nu... hm.. Jag var där senast i Onsdag (!) och så många dagar (3dagar) var länge sen jag var "ledig" där ifrån. Saknar stallet och hästlukten.. it's special and I like it :)

Just de... Jag lovade ju att blogga om i fredags. Jo, jag Amanda, Micaéla och Alexanda besökte "Mjölby-scenen", där idolerna var den 3:dje januari. Vi kände att vi var tvugna o testa scenen, hur det känns att stå där inför Mjölby. Så vi gjorde det. Men affärerna hade stäng och det var typ mörkt ute så det gick inte särskillt många människor förbi.
Emma och Julia som också var med fick agera publik. Vi på scenen fick inte fram våra bästa sångröster (p.g.a kylan, HAHA XD) men vi körde några bra idollåtar och efter ett tag gick det förbi två tanter. De stannade och kollade på oss. Den ena tanten började snacka om nått, men jag hörde inte va hon sa. Sen så stod tanterna där och ville höra oss sjunga.... vi kom inte på nått bra, men vi testade "Thank you for the music" (tror det va den iaf..). Men som sagt, det lät inte så jättebra och då sa tanten nått om att vi inte gick vidare elle typ ni ska nog inte söka idol XD HAHA, ja menar, som om det vore en audition.. Nej. Tanten hade fel. Vi ville inte bli som Johan Palm om hon trodde det. Fel fel... Sen sjöng vi inte mer. Det var is på scenen och det var halt.

Fick ett sms precis nyss. Ni skulle bara veta vad det stod där. Det var nämligen inget vanligt sms. Men jag kan inte berätta vad det stod där, inte än iaf.. Men jag vet att du som läser just nu endå är lite nyfiken på vad det stod i smset och du tänker "Varför skriva om sms:et när hon endå inte berättar vad det står, så onödigt". Men okej, jag kan säga att det har med stallet o göra. Nu är det inte intressant längre.
Take care :)
/Ellan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0