tors-dag

Tjohej!
Gick upp en TIMMA tidigare idag för att åka till Kungshöga. Jag, Micaela och Maria var där från ca 07.45 till 13.15. Enligt mig en lagom lång dag! :) Var med på Barn & Fritids programmet med 2:orna. Det var faktiskt kul ! Men har ännu inte bestämmt mig om det är det rätta stället... 
Btw, synd att jag inte tog kort på skolmaten. Den liknade nämligen en kattspya. Jag lovar, jag skojjar verkligen inte !!! Det skulle föreställa köttfärspaj eller nått... Det smakade ungefär som potatismos blandat med köttfärsså, Mumma - NOT ! Det fick i stället bli en knäckemacka för min del. 
Sen efter klockan ett (när vi slutade) gick vi tre till kvarnen, där köpte vi varsin macka. Jag var då jättehungrig... men nu är jag riktigt mätt :) Sen kom Amanda & Emma. De åt godis. Det gillar vi. Sen åkte vi hem, Micans mamma kom o hämtade! :)
Nu ska jag plugga inför x-antal läxförhör och så ska jag PACKA , för i morron äre STOCKHOLM !!!! 



/Ellan

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA kolla en apa

2009-01-29 @ 19:09:30
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahah bilden !

STOCKHOOOOOLM :D

2009-01-29 @ 19:37:10
URL: http://amandalinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

läängtar.... ;) o hon har inte duscha sen typ 97 xD

2009-01-29 @ 22:13:03
Postat av: Anonym

läängtar.... ;) o hon har inte duschat sen typ 97 xD

2009-01-29 @ 22:13:18
Postat av: Ellans svar till M.

Gudrun!! Sccchhhhhh..! Det där citatet behöver inte komma ut serrö ;D

2009-01-29 @ 22:32:06
URL: http://ellaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0