Ett tag sen...

Heej på er!
Shit, ja visste att den här dagen skulle komma, den dagen då jag var tvungen att skriva "aaaaah, förlåt, ett tag sen jag bloggade, närmare bestämmt fyra dagar sen! ". Det är så typsikt mig att säga; "Jo, men jag gör det i morron" eller typ "ja fixar de, det går ju snabbt" och så tar det en dag till innan det är fixat ändå. Varför är jag sån? Jag har inte varit sån förut. Tidigare skulle jag ha tagit tag i saker och utfört dom. Men nu?! Vad har hänt...? Jag vill inte vara en tidsoptimist och jag vill inte vara den lata. På så sätt är det inte bra att ha lov. Man tappar farten och segar ner sig.

Skolan har redan börjat. Förra veckan var en vecka som jag gillade. Skolan började på onsdagen med en studiedag och fortsatte sedan med torsdag, fredag som är rätt så lugna dagar i skolan. Riktigt skönt att börja med en lugn vecka. Däremot har jag fått reda på att nu några veckor framöver kommer det bli fullt upp, både roliga och mindre roliga saker kommer ske. Jag kan dra det lite kort (obs, låång framförhållning ;)) nästa helg t.ex, my brother fyller 18 år, samma helg ska ja jobba hos grannen (alltid lika kul med cash).... den 30 januari blire huvudstan (sthlm) med min sötnöt, bästa kompis, snyggaste kompis, galnaste kompis, aa, kalla henne va ni vill men Mican äre i alla fall! Ska bli super-duper kul! Fortfarande lite hemligt vad som händer där... :) Längtar gör ja i alla fall! Sen är vi ju typ inne i februari då tror jag inte att några tävlingar har börjat än... Men det stora som händer i februari är att Kevin Borgs skiva kommer ut! :-D "Jiihuuuuu!"
Okej, nu berättade ja ju bara lite av dte roliga... Det tråkiga kan ja dra en annan dag, kanske i morron ;-)

Helgen har varit riktigt skoj faktiskt! Lördag kvällen va jag hos Mican - idolnörda gjorde vi - . Idag, köpt ny skrivare (äntligen), ingen stall idag :-O (länge sen jag var helledig från stallet). Sen så har mamma och jag gått till City Gross, jobbit, blåsigt men det var det värt.

Nu är klockan 23:49 och jag är inte ett dugg trött!
Skolan i morron, men har sovmorron till 10 :-) Me like very much!

Sov gott, dröm om en prins eller nått ;-D
/Ellan


OJ, såg det precis, bilderna syns ju för 17 inte, alltså dom jag la upp i förra blogginlägget. Ska fixa så de syns, men inte nu! Ciao!


Kommentarer
Postat av: M.

Löööv to you <333333333

2009-01-12 @ 16:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0