En dag jag aldrig kommer glömma!

I torsdags åkte jag, Micaela och mina föräldrar upp med buss till Stockholm för att åka Vikingline båten, självklart bara för att se Kevin!
Resan upp tog lång tid och Mican och jag var rätt rastlösa kan ja säga, det var rätt tråkigt folk på bussen med, även att den var fullproppad.
Jag har aldig åkt färja förut och jag tyckte det va jättekul bara att jag var rätt illamående typ båda dagarna, första dagen va värst fast ändå bäst, hahaha.
På torsdag kvällen sjön Kevin och det var såååååååååå BRA, alltså som jag alltid tycker ;) Jag tror det var 5 låtar han sjöng. Efter han hade sjungit försökta han ta sig där i från, haha, men det var en hel del folk som ville stanna honom. Jag, Mican, Mikaela, Patrik och Marielle hann prata lite med honom o vi frågade vad han skulle göra efter, han visste inte mer än att han skulle duscha, han var så svettig! Kevin frågade vad vi skulle göra sen och vi sa typ, inget hehe.
Senare på kvällen kanske vid halv 12 eller nått träffade jag, Mican och Mikaela Kevin, Sofia och turnéledaren. Kommer inte ihåg va han hette men typ Henrik eller nått :) Haha.. Han undrade om vi ville följa med bort där de va lite lugnare och självklart gjorde vi de. När vi stod där bort så sa Kevin, vill ni ha nått? Ja bjuder. Tror ni att ja höll på o sluta andas då eller??  Hahahaa.. Vi ba, nej men du behöver inte. Han ba, jooo, vad  vill ni ha? Är han inte Grymt SNÄLL?!! Senare kom Patrik och Marielle också.
Sen så gick kvällen fort vi stod vid baren där med Kevin o dom o snacka och vi gick inte tillbax till hytterna förrän vid typ 3 på natten finsk tid! Asså jag kan inte berätta allt, men asså vilken kväll/natt!


Nu kommer lite bilder...


Tror ni Jag är glad?!

Klicka på bilderna!
 
 
 
 
 

På båten köpte jag Britney Spears farfym "fantasy",
Godis så klart, geisha och på bilden ser ni en pinne med
en båt på.. Den var i mitt glas som Kevin bjöd på ;D Sparas så klart!

Och här är videoklippet jag filmade. Det är en av de bästa låtarna som finns <3

 

En av de bästa dagarna i mitt liv!
TACK ALLA som va med <3 :)
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Emma

Galning :D

2009-07-18 @ 16:38:21
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Patrik

Jätte fina bilder:D



haha jag orkade inte skriva allt i bloggen heller:P

så skrev ba snabbt o enkelt(A)



hoppas du mår bra idag:D

2009-07-18 @ 18:33:30
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Mikaela

åhh när han sjunger " I am happy to be someone in this world" kollar han på mig <333



asså det var nog en av dom bästa dagarna i mitt liv, önskar att det varade längre :(

2009-07-18 @ 19:27:11
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Mican

Bästa kvällen :) <3333

2009-07-18 @ 19:37:42
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: emelie

Din coolhetsfaktor är typ 10 ;D

btw minus 100 för att ja inte e länkad xD



hoppas allt e bra med dig ;)

2009-07-19 @ 20:02:01
URL: http://emmeliiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0