Testar olika tester...

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Grannar, lärare, photoshop xD
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: mobilen, örhängen, cola-flaska
Tre saker jag gör just nu:  andas, tänker, skriver
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Bli rik, Ha familj, träffa Kevin igen :) + massa andra saker!
Tre saker jag kan: Skratta, prata, le
Tre saker jag inte kan: Bus vissla, dricka snabbt, äta äckligmat 
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Mig när jag pratar (haha), KEVIN BORG, kompisarna
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Bus vissla, springa as snabbt, trolla
Tre favoriträtter: Kina mat, Pasta, Grillat (ingen bra kombination!)

Sommar-testet

Bikini eller baddräkt?
- Bikini
Hängmatta eller solstol? - Solstol
Brunt eller blond hår? - På mig själv brunt, men annars båda!
Shorts eller kjol? - Shorts
Linne eller T-shirt? - Båda
Utsläppt eller Uppsatt hår? - Båda...
Brun eller vit? - Brun!
Bada i söt eller saltvatten? - Båda... hahaha
Sommarfärg? - Aprikos, Vit, Rosa, Blå
Liseberg eller Gröna Lund? - Ja måste säga båda, kan inte svika Stockholm.
Sommarsöt eller sommarsnygg? - Sommarsnygg
Varmt eller svalt på sommaren? -Varmt!
Soligt eller molnigt? - SOLIGT!
Hav eller sjö? - Hav och sjö :)
Cola eller fanta? - COLA is my life!
Flipflopps eller ballerina? - vet inte... :/
Båt eller husvagn? - Husvagn
Bada från strand eller brygga? - strand
Solbrända killar eller kritvita killar? - Solbrända ;)
Tälta eller sova inne? - Tälta kan va läskigt, spöken o sånt ni vet.. haha sova inne är nice :D



Lycklighets-testet
[ ] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[Haha, idrotten av Carro, räknas de?] Du har aldrig blivit nedslagen.
[gråter inte så mkt] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[ ] Ditt rum är stort nog för dig.
[x] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[samlar inte] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[/] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[/] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[/] Du vet vad som händer i världen. 
[x] Du bryr dig om folk.
[/] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.
[ ] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela orden från 10 låtar.
[?] Du har inga “fiender”.
[x] Du är en ganska snäll person.

Total: 21
Total : 0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Nu räcker de va... Ingen orkar väl läsa endå... :P
/Ellan

Kommentarer
Postat av: m.

Jag klarade att läsa allt (Y)

2009-07-13 @ 23:31:35
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: Emma

jag läste precis allting.

2009-07-13 @ 23:40:42
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: patrik

wiie:D kul med sånna tester:)



2009-07-13 @ 23:42:55
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: frejjss

Nice :P

2009-07-14 @ 22:22:37
URL: http://bloggplace.blogg.se/
Postat av: carro

kan inte säga nerslagen precis

2009-07-15 @ 12:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0