All the time we had together...

...will we still be friends forever?

Det är sorgligt att sluta nian, fast riktigt skönt ska det bli.
Jag blir helt nostalgisk när jag tänker på det. Asså fatta så mycket tid vi har tillbringat ihop.

Asså 9B, ca 7 timmar/dag, 5 dagar i veckan under 3 HELA år!?!  .

Hallå som jag brukar säga när jag blir förvånad... Det är sjukt mycket tid!
Det är ju nästan sorgligt. Jag som har trivs så bra i klassen.
Fast egentligen tror jag att det är bra att byta skola/klass och börja på nått nytt igen... Det ska bli kul att lära känna nytt folk också, fast det är ju några som kommer gå BF som jag redan känner, det gillar ja :)
Fast det bästa med att byta skola är nog att man slipper lärarna på Vifolka, det finns typ 2 stycken lärare som är bra... resten är bara helt cp faktiskt, dom tror t.ex att man inte gör nått när man slutat skolan och vill därför att man ska fortsätta plugga när man kommer hem efter en lång dag i skolan. Det kommer jag inte sakna. Gymnasiet är nog mer självständigt som jag nog kommer gilla och förhoppningsvis kan passa mig så man kan få ha en fritid och göra det man vill.
Okej, det blev lång text.

Bra låt som Karolina och Lotta ska sjunga i kyrkan på skolavslutningen, kören ska sjunga refränger tror ja?
Lyssna på den vettja, inte så bra kvalité tyvärr... Låten är sorlig tycker ja, eller nja. jag vet inte vad jag tycker. haha :)

Graduation Song

By the way... I morron är det frilufsdag.. jag tar det lugnt med mitt knä, det är fotboll på schemat men regnar det så är det volleyboll. Jag hoppas det regnar (inte ofta jag sägert) för i så fall kan jag va med lite mer. I fotboll springer man ju så mycket.
Take it easy, readers! ;)
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låten är sjukt fin & den passar in just nu när vi slutar nian, den är sorglig!

2009-06-05 @ 07:07:49
URL: http://amandaalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0