Mobilsanningen - tråkigt internet test igen.

1.Ta fram din mobil.
2.Bläddra igenom din inkorg.
3.Blunda och stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4.Gör likadant på varje fråga.
5. Kommentera dina egna svar för skojs skull!
6. FUSKA INTE!


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
jag försöker vara på stationen vid 5 över :) så ses vi då :)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hahah, jättetrevligt ^^

3.Vad säger din mamma alltid innan du går o lägger dig?
Hej :) Nee de ska ja inte. 

4. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
 What?                (haha det skulle jag kanske?)

5. Vad vill du höra mest av allt?
Hej^^ Vad gör du? puss
 
6. Vilket sms blev du mest berörd av?
Vart är ni? :p

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hej, Går vi idag? Kram

8. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
  Några läxor?

9. Vad ska du göra i helgen?
 Ska du inte va med då?

10. Din romantiska replik?
Jag är på väg :) ! Ses snart...

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Sweet Dreams

Hahah, ja, svaren kanske inte stämde så bra. Jag utmanar dig som vill :)
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har frågestund på bloggen! :) Du har möjlighet att fråga vad du vill! Så kolla in

2009-06-04 @ 08:57:35
URL: http://mariaamalia.blogg.se/
Postat av: Sepideh

Hej!



Komenetar gärna min blogg med rubriken som heter vilken?

2009-06-04 @ 22:34:56
URL: http://sepideha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0