Nu klippt & skadat knä

Jag kan ju börja med o säga att jag har klippt mig idag :)
Jag är riktigt nöjd, jag klippte bara nån centimeter på längden, sen uppklippt och ur tunnat! Jag fick även en jättefin styling av Jannie (min frisör). Hon tyckte även att mina nyfärgade slingor var riktigt snygga, men det är ju bara Tack vare Lottie!
Micaéla var med in till stan och vi ska försöka o åka in nästa vecka att träna lite avslutningsfrisyrer hos Jannie... Schysst att hon vill hjälpa till!
Här kommer en bild på min ny klippta frisyr och snygga håruppsättningen (typ)...

Kanske inte så mcyket till håruppsättning men men...

Det är sant att jag har skadat mitt knä. Jag hoppas att det inte är för allvarligt, men jag har haft skit ont enda sen i morse, och det har blivit värre under dagen.
I morse hade vi idrott i skolan och det var rugby. Jag hade egentligen tänk att jag inte skulle vara med för jag menar, det är ju livsfarligt och ja, nu vet jag att det stämmer.
Jag blev tacklad av Carro (!) och halkade och ramlade på blöta gräset. Kan ju säga att mitt knä hamnade rätt så snett och det blev helt rött och svullnade upp. Jag reste mig upp och gick bort o va avbytare. Det blev snabbt en stor knöl som nu har gått ner lite grann, men själva knät är fortfarade svullet och ett snyggt stort blåmärke har bestämt sig för att vara där.
Nu mot eftermiddan och kvällen gör det ondare när jag går och det gör riktigt ont att gå i trappor o så.. och även när jag ska sätta mig på en stol/ resa mig upp.
Nu hoppas jag på att det är bättre i morron och att det inte gör så ont. Fast framför allt att blåmärkena är borta, det är ju så fult!!
Och Carro om du läser det här är jag absolut inte arg på dig... Ja menar jag var ju faktsiskt med i "leken" och äre inte så att "är man med i leken, får man leken tåla"?  am I right?

NU ÄR ÄNTLIGEN BETYGEN I SKOLAN SATTA! Nu äre chill ;)
hehe, fast några redovisningar är kvar som i So och Svenska.
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad vackert hår du har:)

Lockar är tjusigt

2009-06-03 @ 10:31:51
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: Caroline

ASSÅ FÖRLÅÅÅÅT!! (A)

2009-06-03 @ 15:33:36
Postat av: Marielle

Sv, Jag minns knappt men jag gillade det svarta bandet runt, lakrits smakade det:)

2009-06-03 @ 20:49:02
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!

På våran hemsida testar vi skönhetsprodukter och ger tips.

Ta jättegärna en titt & Hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia & Tessie

2009-06-06 @ 22:17:07
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0