Sommarlovets tråkigaste dag?

Det är frågan. För mig har det nog varit sommarlovets tråkigaste dag. Jag har varit trött även att jag sov länge, jag skulle behövt druckit monster idag... varför kom jag inte på det förrän nu, typiskt.
Gårdagen var trevlig med bra sällskap och god mat, alltså mycket bra midsommarafton! :)


Idag när jag vaknade gjorde ja iordning frukost och satte jag mig framför tvn och kollade på filmen I Taket Lyser Stjärnorna. Asså bra film men kan säga att jag grät typ lite mot slutet, den var så sorlig fast endå bra, fast både sorlig och inte sorlig... När jag såg filmen fatta jag hur bra jag egentligen har det....
Skådespelarna va riktigt bra tycker ja allt. Någon mer som sett den? Han som spelar Sakke är ju söt, synd bara att de inte blev ihop...

Bra betyg har filmen fått, av mig får den nog högsta! E E E E E  ;D
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Ellan, den där filmen är ju så dåligt gjord :O

Men den är bra ändå tycker jag, jag har sett den massor gånger :D

Du ser väl att det är Tsatsiki som spelar Sakke? Eller ja, Samuel Haus då. hahah

2009-06-21 @ 00:17:51
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Marielle

Den där filmen gillar inte jag så värst. Tycker den va rätt konstig...



2009-06-21 @ 12:50:11
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: emilia

hej ellan. aa jag har den filmen, den är bra men den sutar liksom fösnabbt efter att mamman har dött tycker jag. ha en bra sommar . kramar emilia

2009-06-24 @ 21:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0