Inga lila skor för mig...

Jag är jättetrött idag, uschhh...
Igår kväll var jag med några kompisar på China och åt :) Gott och trevligt som tusan!

På förmiddan var jag med mamma inne i stan och kollade skor.  Jag som hade blivit kär i dom här skorna... men sen när jag testade dom så skavde de mella tårna och då kände jag att jag inte kunde gå med dom, ja menar det är värdelöst o köpa ett par skor som man får skoskav av när man bara testat de! Ae, de var bara snygga, inte användbara. Såå synd. :(



I stället för dom där snygga lila så blev det ett par "vanliga" bruna sandaler/ gladiator skor. De var rätt okej endå...



På skolavslutningen får det nog bli o ha vita ballerina :) Det får duga.
I morron ska jag och Mican i till Hairstudio Unique och få hjälp med avslutnings frisyrer av min frisör.   :)
4 dagar kvar tills skolan slutar och tills jag träffar Kevin, wohoo, sommarlovet kan ju inte börja bättre?!
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; ja eller hur!

2009-06-07 @ 21:30:44
URL: http://amandaalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0