I smile but I'm just faking.

Maybe we can be friends and change life for a week?

Den här veckan kan jag nog typ säga att den kommer att bli jobbig. Särskillt om jag har den här inställningen. Jag tror jag måste ta dagarna som de kommer även att det är sjukt mycket plugg o så vidare. Man hinner liksom inte med något annat. Är det tanken med skolan eller? Först ska man plågas med att gå upp tidigt på morronen, sen ska man va i fängelset, okej, skolan, som tar upp hela dagen typ.... sen få man liksom inte ledigt när man kommer hem utan då ska man sätta sig o plugga? Wtf? Hallå, ska det va så här?

Aj då, jag lovde i senaste inlägget att det skulle bli nått intressant o skriva om... det blev visst fel. Däremot kan jag säga nått som är kul. På onsdag kommer Kevins album ut! Hoppas alla köper det, jag menar för hans skull. Han är ju så söt.
 
Jag har inte tid o sitta här, ska jag berätta varför? JO, för  jag måste fortsätta plugga, jag har engelska tills i morron som jag inte har gjort än. Jag spyr på skolan. Hjälp, trösta mig med en god kladdkaka :D Någon?

Förlåt, nu klagade jag igen. Det finns dom som hare värre.
Don´t forget it.
/Ellan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0