Inte långt kvar nu... för det vet ni väl?

Än så länge har den här veckan varit otroligt seg. Är det bara för att jag vill att den här veckan ska gå fort?
Det är i alla fall inte långt kvar till i morron, my bithday, endast några timmar faktiskt... Det är heller inte långt kvar till helgen, jag längtar till helgen. Den kan bli en av dom bästa på länge. Nä, gu vad jag tjatar (ni fattar vad jag menar, ni som följer bloggen).  I change subject.
Emma, en i min klass. Hon har hittat på nått som jag inte får veta. Nått som kommer att göra mig väldigt glad tydligen... Men jag kommer inte få se det i morron utan kanske på söndag eller måndag säger hon. Jag fattar nada. Varför inte bara berätta så jag slipper fundera på´t.  Det ska i vilket fall bli sjuuuuk spännande!

Dagens låt som har fastnat på hjärnan: Kevin Borg - More than I do now   <-------- Den är sååååå fin!
Han har skrivit låten själv till sin flickvän så det förklara den fina texten. Jag önskar jag kunde låta dig lyssna på den men den har inte kommit ut på youtube än. Men så här börjar den:

I will look into your eyes and tell you now
That I need you
And I´ll never reach the end of wanting you

Angel without wings
Lying next to me
I can´t believe that heaven let you come to me
Tonight

Light within my soul
It´s you who keeps me breathin
You who keeps me seeing there is colour in this life
I will look into your eyes and tell you now
That I need you
And I´ll never reach the end of wanting you
Some how
Can´t wait untill tomorrow
Till I see your face again
I will love you... Even more than I do now . . .

Ha det bra!
/Ellan

Emma har lovat att göra en ny design till min blogg, I'm waiting....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Tänk om det inte händer, då har du gått och funderat i onödan. Men vi får hoppas på det bästa! och jag ska fixa design. Snart så!

2009-03-10 @ 21:56:58
Postat av: emma

ojdå, glömde namn

2009-03-10 @ 21:57:33
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hehe, tack :) Din med (;

2009-03-11 @ 15:10:04
URL: http://karolinahollen.blogg.se/
Postat av: MIcan

Ja vet ... :P o de e hemligt(Y)

2009-03-11 @ 17:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0