My Birthday.

"Idag är ingen vanlig dag för det är Ellans födelsedag..."   TACK ALLA snälla männsikor i min omgivning som har sagt Grattis till mig idag, allt från att ni har kommit fram till mig i skolan till sms o allt :) It means a lot!  
Egentligen har jag inte haft de bästa minnena från mina födelsedagar, jag vet inte vad det beror på. Förra året var bra faktiskt då hade nåra av mina söta kompisar köpt en tårta till mig o grejjat o allt! Jag ska försöka o bjuda tillbaka det tänkte jag... :) Men då måste jag vänta ett tag, eftersom ingen som fyller nu på ett tag.
Förövrigt har lärarna vart snälla, många har sagt grattis :) hahaa..
Jag blev inte firad i morse utan jag blev det när jag kom hem från skolan och jag har fått pengar av Familjen, av Mormor & Morfar och av min pappas syster och hennes man. Av familjen fick jag också Janets skiva, Björn Gustavssons dvd, strumpor och parfym. Av Mican fick jag en god bok (!) och en ögonskugga, tack snälla pluttan :)

Chattar med Emma nu, min nya design är på gång! Jihuuu!
I morron är det stallet som gäller, äntligen!
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Mican

De va så lite little darling :D

2009-03-11 @ 22:22:47
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: Julia

GRATTIS, kul med björn dvd:n där ;)

2009-03-12 @ 17:06:19
URL: http://juliajohansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0