Paint It Black

Skivan har släppts idag!!! Ni förstår väl att det är Kevin Borg - The Beginning jag snackar om! Jag har inte köpt skivan än.. men jag har hört en liten bit av alla låtar, och det låter verkligen bäst! En av låtarna heter Paint it black och den har fastnat på min hjärna redan (!), okej jag har inte hört hela låten men början är bra :-)  Jag rekommenderar verkligen den, KÖP DEN! Jag hoppas verkligen att Kevin blir en stor artist internationellt, det vore coolt. Snart kommer stjärnan till Linköping, jag väntar o väntar.... och LÄNGTAR o längtar. Snart ska jag få träffa min idol igen! Ni skulle bara veta hur hyper jag blev första gången jag såg honom. Det var i Mjölby, i fönstret på "torget". Det var så coolt. Men tyvärr kommer jag inte ihåg hur jag blev, asså hur jag reagerade, okej ja vet att jag typ skrek av glädje men asså när han sjöng på scenen... Det enda jag kommer ihåg var att jag tog mååååånga kort, men hälften blev typ suddigt. 

Har egentligen inte tid o sitta här framför datorn ( som vanligt) eftersom jag har läxor o göra men var tvungen att skriva och kolla bloggar :-) Många är duktiga på att blogga tillexempel amandaanonym, (ville helst inte nämna några namn...)

Idag på idrotten var det badminton som gällde, Carro & jag var riktigt duktiga. Däremot på slutet blev det mest skratt och typ oseriöst. Men Kjell (idrottslärarn) sa att vi va duktiga :-) Det är alltid kul o höra positiva saker!
Nu sitter jag här och pluggar på Kemi-provet som är i morgon. Wish me luck!
Det är mycket prov nu, idag gjorde  jag tillexempel ett matteprov. Det var svårt men jag hoppas att det gick bra.
Idag fick jag reda på tyska provet.. det gick mindre bra. Max poäng var 183, Godkänt var 95 och jag hade 130. Jag tror det är godkänd bara, vi fick inte reda på gränserna till vg/mvg, men det är ju ingen risk precis. Aja, det var ju bara tyska. Deutsch bitte ;D

/Ellan


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag är anonym så hoppas ingen ser :)

2009-03-05 @ 16:28:54
URL: http://amandalinder.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det gick nog bra på kemin tror jag ;P Gullis <3<3

2009-03-05 @ 19:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0