Tävling - fel vinnare?

Jag klickade precis på knappen Skicka e-post, så nu är jag med i Janets tävling på made in sweden. Tänk om jag vinner. Fast det är inte så troligt, kan bara tänka mig hur många det är som har skickat in ett mejl och deltagit...

För en stund sen gick jag in på Kevins hemsida och då såg jag att "En träff med Kevin"-tävlingen var avgjord. När jag började läsa senaste nyheten trodde jag inte att det var sant. Jag trodde att det var Marielle som hade vunnit. Och det var det, men fel Marielle. Kevin eller rättare sagt Sony BMG kontoret fattar inte hur stort Kevin-fan det finns här ute i Sverige. Hon som jag pratar om, Marielle, tro det eller ej men jag tror faktiskt hon är större Kevin-fan än mig. Det coola är att hon är grymt engagerad i allt som händer kring honom. Självklart är jag det med eftersom han är min idol men jag har inte riktigt den kollen och tiden tror ja... Hon är i alla fall grymt duktig på att ta reda på saker. Jag hade hoppats på att hon skulle vunnit tävlingen. Hon är värd det! Om jag bara hade haft Kevins mobilnummer så hade jag ringt honom på direkten och bestämmt att Jag och Marielle skulle åkt upp till Stockholm och träffat honom. Fast som Kevin själv sa när han vann idol, sluta aldrig tro på era drömmar.



I morron ska jag försöka ta mig till skolan igen... Det borde gå.
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag blev faktiskt också lite chockad men jag såg efternamnet tillslut. Jag deltog aldrig så jag visste att jag aldrig skulle stå där. Ärligt talat så tror jag du har fel där. Vi båda är nog lika stora. Jag har ju aldrig träffat honom så det saknas faktiskt. du leder i den omgången;)

Du är för snäll du!

Vi kanske skulle ta en sväng dit upp och snacka med honom ändå;) de hade vart grejer

2009-03-19 @ 21:22:28
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0