Utmaning

1. Ta fram närmaste bok och slå upp sida 18, rad 4. Vad står det?
Mamma blev kvar på sjukhuset i tre månader. Jag visste...

2. Sträck ut din vänstar arm så långt du kan, vad rör du vid? 
Gardinen

3. Vad såg du senast på TV? 
Spårlöst
 
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
 21.14  (rättsvar 21.15 - kollade inte)
 
5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Ljud från tv:n

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Jag var i stallet.

7. Vad tittade du på innan du började läsa denna undersökningen?
Emmas konversation på msn.

8. Drömde du något inatt?
 Kommer inte ihåg..?

9. När skrattade du senast?
Jag skrattar varje dag typ, så jag skrattade väl för nå timma eller nått...

10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapeter

11. Har du sett något konstigt den sista tiden?
Japp, vill du veta vad? kommentera i så fall..

12. Vad tycker du om den här utmaningen?
Kanonkul som Björn skulle ha sagt..

13. Vilken var den senaste film du såg?
Do not remember...

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? 
Ett ridhus till Lottie :-) Sen en bra häst till mig. Eller det finns massor jag skulle kunna köpa då...

15. Berätta något om dig själv som inte folk vet om:
Jag kan gå o sjunga högt när jag är själv hemma.

16. Tycker du om att dansa?
Nja, not my thang ;D

17. George Bush?
What to say? Han är inte president längre.

18-19. Vad skulle dina barn hete, pojke respektive flicka?
Om det skulle bli en pojke skulle jag nog kanske döpa han till Kevin? är inte det ett fint namn?
Om det skulle bli en flicka kanske hon skulle få heta Agnes? haha, nu låter det ju som om jag har tagit idolnamn och ja det har jag, men jag tycker Agnes och Kevin är fina namn :-)

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Inte just nu i alla fall...

21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Jag trodde du var en ängel utan vingar?"

22. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor:
Amanda, Micaéla, Emma & Caroline.

Kommentarer
Postat av: Mican

ja gör de !

2009-03-09 @ 21:43:03
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: Emma

Behöver du hjälp med att komma till rätta med ditt plugg? Eller vill du läsa en intervju med en känd storbloggare? Eller bara hitta en ny bra blogg? Då ska du kika in min "We all got a story to tell" http://eeemma.blogg.se



Har även en frågestund i bloggen som är i full rulle, så passa på att släng in en fråga, för att få en vink om vem jag är, när du ändå är i gång!



Ciao!

2009-03-10 @ 01:34:38
URL: http://eeemma.blogg.se/
Postat av: Fanny

svra: Tack, din är med fin :)

2009-03-10 @ 06:48:37
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com
Postat av: Amanda

Haha, jag orkar inte! :)

& det är bara du som är galen i Kevin ;)

2009-03-10 @ 15:41:13
URL: http://amandalinder.blogg.se/
Postat av: Amanda

skitsnygg bild på alex :)

nä ja tänker inte gör utmaningen ! ;)

2009-03-10 @ 20:51:27
URL: http://amandalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0