Skolan & tröjor.

Ja, var ska jag börja? :)

Jag gick upp tidigt i morse för att ta min lilla penicillin tablett eftersom jag måste ta den på "tom" mage en halv timma innan jag ska äta något. Jag tog den, drack vatten och gick o la mig o sov en halv timma till. Men sen när jag skulle vakna, fy vad ont i magen ja hade. Det va inte kul kan jag säga.... Men senare sen gick jag i alla fall iväg till skolan som jag ångrar lite nu, för jag känner mig fortfarande inte bra. Fast det kanske man inte ska göra än.. det har ju bara gått 3 dagar sen öroninflammationen bröt ut. Men jag var inte kvar i skolan dagen ut...
I morron är det nationelltprov i Engelska på morgonen. Så jag ska upp tidigt i morron igen och gå till skolan och göra provet. Sen går jag troligtvis hem. Jag fick faktiskt konstiga reaktioner från vissa lärare i skolan idag. De tyckte det var konstigt att jag hade gått till skolan eftersom jag mådde så dåligt. Men om dom kan sluta kräva så mycket av oss i skolan så kanske man kan vara hemma och slappna av och inte behöva ta igen så mycket. Närå, men jag känner så. Man missar verkligen massor när man är hemma några dagar...
Så idag när jag var där fick jag ganska mycket uppgifter som jag missat... jaha men när ska jag ta igen dom då? Bara för att jag har missat massor så betyder det ju inte att jag inte behöver göra de "vanliga" läxorna... Okej, jag får helt enkelt sluta vara sjuk. Enligt skolan ska inte hälsan gå före.
 Hahah, ni märker väl vilka fördommar jag har! Men nu ska jag inte klaga mer, för idag.

Idag hade alla i klassen (som köpt) sina klasströjor :) De var fina!

Min :)

Snodde två bilder av Emma.

/Ellan

Kommentarer
Postat av: emma

TJUV! haha(a)

2009-03-24 @ 20:28:51
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymma tröjor. Det var längesen jag fick min tröja vilket kanske inte var lika snygg men 9b är grymt! Vi fick då förr i tiden skämt om 9b=9-o är bäst

2009-03-24 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0