Bokad & MVG!

Nu har jag äntligen bokat tid hos frissan! På tisdag är det dax.
Jag ska inte klippa så mycket på längden har ja tänkt utan
 försöka klippa upp håret och tunna ur..
Luggen ska va som den är. Inte röras för nu ska den allt växa ut :)



Bild från Motala när Kevin va där.



MVG! Here I am!

Idag fick jag reda på en uppgift i Hemkunskapen och ja fick MVG på den uppgiften och jag är såååå glad! Uppgiften var att man skulle hitta en hyreslägenhet och man hade x kr i lön och sen skulle man lägga upp en budget, vilket visade sig att jag var bäst på.
Det är inte säkert att jag höjer mig från VG (som jag har i betyg just nu) till MVG, men det skulle ju inte skada ;)


Kan ju samtidigt berätta nått annat kul....
Kevin skulle ju komma till Folkungavallen den 11 juni men nu är det flyttat till Trädgårdsföreningen i stället, men fortfarande samma datum. Fast nu har dom tagit bort så det kostar inget o komma in! :D 
I'll be there. ofcourse. Inget snack om saken liksom. 


Nu äre fredag och helg!
Så underbart. Solen skiner
och i morron ska ja träffa
Mariah Carey. Det bli coolt! (Y) 
/Ellan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0