Ledig idag! woho!

Studiedagar är aldrig fel. Däremot idag måste jag plugga.. har en del saker att göra färdigt.. som till exempel skriva en novell (svenskan), göra ett bok omslag och en parafras (bilden) ja, lite olika saker o pyssla med.
Men nu är jag hungrig så jag ska ta o fixa någon lunch. Hoppas det finns något gott här hemma.
För att fira studiedagen kanske jag bakar nått gott också :)

Mican var också här förut, var här o hämtade en bok, Om jag kunde drömma, ni vet Twilight boken. Har inte läst den men däremot sätt filmen, eller inte riktigt hela filmen. Haha, det är lite roligt för jag har försökt att se filmen och efter varje gång på ett visst ställe somnar ja. Inte för att den är så tråkig eller så utan jag har sett den på kvällen och jag somar typ efter lite mer än halva filmen. Helt plötsligt hör jag nån som säger "Ellaaan, DU sover!" Hahah, jag skrattar åt mig själv asså. Som tur är så har jag kompisar som säger åt mig när jag somnar, eller rättare sagt som säger till mig o vakna så jag kan pallra mig hem. Haha, får försöka se hela filmen någon dag! ;)  
Kram på er.
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jaa, du har en tendens att somna, japp, men trött kan man ju vara. Men TVÅ ggr ELLAN. TVÅ GGR!!! :):P

2009-05-11 @ 22:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0