Plugg på en sönda, tack skolan.

Tack för att älskade skolan finns så man får sitta hemma och plugga på helgerna, I Love It! Hoppas att ni som läser fattar att det är ironi i senaste meningen. Det är i alla fall sant att jag har suttit o pluggat på so-prov och skrivit en novell idag. Jag började vid 11 i morse och gjorde ett avbrott på eftermiddan då jag åkte till stallet :) Puh, vilken jobbig dag.. jag har inte känt mig helt frisk idag heller... bara inte Micaéla har smittat mig :(

Men men, nu har jag i alla fall skrivit klart novellen som ska lämnas in i morron. Sammtidigt som jag sitter här o skriver rent den kollar jag på Söndagsparty med Flip & Fredrik. Lilla Mjölby-Johan är ju med. Haha... under programmet ska de göra om honom och byta stil på honom. Jag måste bara se.

Tack Alex, Emma & Micaéla för igår ;) Operan slog allt!
Grattis till Alexander Rybak (haha, han stavas faktiskt Rybak så)!
Jag tycker faktiskt att det var fel låt som vann... ajja..
Grattis på Norge som har national dag också...
 
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker vår opera va rätt fin!

2009-05-17 @ 23:05:28
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Emelie

De va ju så jävla rätt låt som vann så de finns ju inte! ;D

2009-05-19 @ 14:26:58
URL: http://emmeliiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0