There are no boundaries!

Nu säger jag det, FUCK FUCK!!! Jag menar det, jag har atomfysik prov i morron och jag har inte börjat plugga på skiten. Jag tror jag vill va sjuk, jo för så fungerarar det på vifolkaskolan - man är sjuk på "provdagen" om man inte hunnit plugga. Japp, så äre. Fast jag vet inte vad jag ska skylla på att jag inte har hunnit plugga... slutade ändå ganska tidigt och stallet gick snabbt..  japp det är fuck helt enkelt. Och gör jag inte provet så får jag inget betyg. Woho!

För o peppa mig själv så lyssnar jag på den här låten, den är ju riktigt bra asså.
Det är Kris Allen, han som vann American Idol 2009 (deras är redan över, när sverige inte ens börjat).

Jag kan ju inte säga annat än att USA har lite högre status på idol.. ja menar programmet o så.. fast även artisterna (observera, Kevin var ett stort undantag).

Lyssna nu på låten och håll med om att texten är riktigt bra!



/Ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0