Trevlig lördag :)

I går åkte jag med Maria och Mathilda in till stan = mycket skratt! Tack brudar för igår!
Nej, vi var inte på hamnfesten utan vi gick inne i stan och kollade i affärer. Jag köpte en mascara och 2 ringar.
Vi åt och tog en fika, riktigt härligt väder va det också, som idag!

Efter stan cyklade jag till stallet. Det var riktigt kul att cykla igår för det var medvind hem (för det är alltid jobbigare o cykla hem, just so u know....)

Senare på kvällen då var jag as trött men då messar Alexandra och säger att hon och Elvira sitter hos Loppan, så jag går ut till dom och då satt vi ute under filtar o pratade, jag gick hem runt halv ett :)
Hörde ni musik i Mantorp så va det vi hos Loppan. Hon hade högst volym på sin stero ;) Kan ju säga att det ekade rätt bra, men undara hur långt musiken hördes.... hehe :)
Fast det bästa var nog "Garv på 3.... 1...2...3... HAHAHAHAH"

Kort berättat hur min lördag va då.
Hoppas ni hade det minst lika bra! :D
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Lotta

Seriöst hörde jag skratt typ hela kvällen. Hade fönstret öppet och jag blev så himla irrierad på några som satt typ och skrek. Vad det ni kanske?

2009-05-31 @ 16:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0