Fin låt :)



Den här fina låten måste jag blogga om. Det är Yohanna - Is it true?  Islands bidrag till Eurovision.
Falling out of a perfect dream
Coming out of the blue
Is it true (Is it true)
Is it over
Did I throw it away
Was it you (Was it you)
Did you tell me
You would never leave me this way


Jag känner en människa som är riktigt bra på att uttrycka sig. Jag måste få visa.

"Vissa val är för jobbiga att tänka på, för man inte vill komma dit, man vill inte att någon ska bli sårad.
Tänk om man kunde leva ett dubbelliv? Dela på sig, vara hos alla de man vill vara hos, utan att någon blir sårad.
Då skulle det inte vara komplicerat längre.
Men det är ju klart, man lär sig av sina misstag. Och man lever bara en gång.
Då borde man rimligtvis göra det man själv vill.
"

Asså, jag gillar verkligen det hon har skrivit. Jag kan känna igen mig i det, fast kanske då att man gör ett val fast bara som på verkar än själv inte någon annan. Och konsekvenserna till det I hate it.  
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Marielle

Låten är underbar:) den sitter på hjärnan lite

2009-05-21 @ 00:05:56
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: alexandra

Den där låten är så grymt bra :D

2009-05-21 @ 00:28:06
URL: http://alexandrallarsson.blogg.se/
Postat av: Vad för låt? :O

2009-05-24 @ 15:56:21
Postat av: Anonym

HAha, just den där delen av inlägget gillade jag med. Tänkt vad enkelt allt vore om man kunde det liksom? :)

2009-05-24 @ 15:57:45
URL: http://mariiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0