Back from vacation

Den fösta dagen i skolan efter höstlovet var bra. Fösta lektionen var engelska vilket var rätt slappt, satt brevid Freja och aj vad ont i munnen jag hade efter den lektionen. Inte på grund av Freja egentligen utan för jag är så sjukt dålig på att hålla mig för skratta. På lektionen stod våran lärare och skulle förklara hur man skulle läsa fonetisk skrift och då typ överdriva uttalet. Freja var värst och jag skrattade så det kändes som mina stygn i munnen gick upp. Dagen fortsatte bra annars. Många som tyckte min nya hårfärg va snygg, TACK ALLA! Och det var minst lika många som frågade varför det såg ut som jag hade börjat och snusa. Och nej jag har inte börjat med det och kommer inte att göra, okej? :)



Fick tillbaka mina APU-anteckningar med förvånandsvärt bra resultat +VG så jag kanske ska satsa på MVG endå?
Nått mer som var bra idag är att jag har inte vart så jätteförkyld, det var som det har försvunnit mycket för jag har fått sova och vila ut i helgen. Hoppas det fortsätter så här nu så kanske den här helt bort i veckan!

I veckan har Alexandra lovat att fixa mina naglar, tror ni jag blev glad :D
/Ellan


Kommentarer
Postat av: adam

första dagen var bra, men man var trött



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-11-02 @ 23:54:34
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0