The way you make me feel

Suttit och bläddrat igenom samma bloggar säkert tio gånger snart..  Jag får snart inse att jag måste ta fram engelska boken och kolla på de där glosorna. Man gör allt för o slippa. Söndagen har varit riktigt bra faktiskt enda fram till nu... Fast det är nog för att ja börjar bli trött. Var ju i stallet och släppte ut hästarna och alltid när jag kommer hem brukar jag gå och lägga mig igen men idag gjorde ja inte de. Ska gå och lägga mig tidigt i kväll ist.
Hoppas på att den här veckan bli bra, annars ruttanar ja nog. Höll på att ruttna igår, inte kul.

Hejdå datorn, Hej engelska boken. sug.

Samtidigt blir jag så arg på mig själv för jag klagar över några j*vla engelska glosor när det finns dem människor som har det svårt, det är drygt. Ja måste sluta. NU.


/Ellan

Kommentarer
Postat av: Mikaela

du får inte ruttna heller :O



6 dagar kvar nu <3

2009-11-29 @ 22:00:04
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Selloow

hihi google bild ;P

Menade bara att det suger med sådana nya grejer hela tiden. Ipod armband :|.. herreguuud...



PS: I MISS U ALL!

2009-11-30 @ 17:24:30
URL: http://selloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0